Interesanci przyjmowani są według kolejności zgłaszania się w e-czytelni. E-protokoły udostępniane są osobom do tego uprawnionym w poniedziałki w godzinach od 8.15 do 17.30 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.00.
Zamówienie e-protokołu może być realizowane przez osoby zainteresowane osobiście w Biurze Obsługi Interesanta, jak również telefonicznie lub przesyłając wniosek drogą elektroniczną na adres e-mail: boi@tarnobrzeg.so.gov.pl, także ze wskazaniem konkretnego dnia, w którym e-protokół ma być udostępniony.
Zamówienie składane przez interesanta w sposób telefoniczny pod numerami telefonów: (15) 688-25-00 – zamawianie e-protokołu w Sądzie Okręgowym w Tarnobrzegu;
lub mailowy przesyłając wniosek drogą elektroniczną (dostępny w zakładce formularze e-czytelni) na adres: boi@tarnobrzeg.so.gov.pl jest rejestrowane w systemie – w grafiku e-czytelni, po uprzednim ustaleniu z interesantem kiedy (data i godzina) planuje, przybędzie do Sądu w celu zapoznania się z e-protokołem. Informacje te przekazywane są następnie do Wydziałów. Gdy kontakt z interesantem jest telefoniczny, czy też mailowy, to pracownicy e-czytelni dokładają wszelkich starań w celu umówienia interesanta na wskazany przez niego dogodny termin.
Istotne informacje:
W celu przyspieszenia obsługi przy zamawianiu e-protokołu telefonicznie lub mailowo niezbędne jest podanie następujących danych:
- sygnaturę akt, nazwę i numer wydziału;
- nazwę / imię i nazwisko stron / uczestników biorących udział w sprawie;
- status w sprawie osoby zamawiającej e-protokół;
- proponowany termin i godzina przeglądania e-protokołu;
- niezbędnie numer kontaktowy osoby zamawiającej e-protokół, aby pracownik e-czytelni mógł powiadomić zainteresowanego o konieczności ustalenia innego terminu, w celu zapoznania się z e-protokołem.
Udostępnienie dźwięku lub obrazu i dźwięku następuje po okazaniu dowodu osobistego lub innego dokumentu umożliwiającego stwierdzenie tożsamości oraz odnotowaniu danych w rejestrze e-protokołów udostępnianych do wglądu.
Pracownik Biura Obsługi Interesanta nadzoruje zapoznawanie się przez interesanta z zapisem dźwięku albo obrazu i dźwięku z posiedzenia jawnego, a w razie potrzeby udziela interesantowi niezbędnej pomocy w obsłudze sprzętu i oprogramowania.