Kierownik Sekcji Kadr
Funkcję tę sprawuje Monika Gajda
- pok. 601, piętro VI
- tel. (15) 688-26-21
- fax: (15) 822-97-56
- e-mail: kadry@tarnobrzeg.so.gov.pl
Godziny pracy:
- Poniedziałek: 8.00 – 16.00
- Wtorek – Piątek: 7.30 – 15.30
W ramach Oddziału Administracyjnego funkcjonuje Sekcja Kadr, do zadań której należy:
- prowadzenie spraw etatowych i osobowych pracowników Sądu, z wyłączeniem spraw należących do zakresu działania innych organów;
- sprawowanie nadzoru nad sprawami kadrowymi należącymi do zakresu działania jednostek podległych;
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykorzystaniem etatów w Sądzie oraz w jednostkach podległych;
- udział w tworzeniu projektu budżetu w zakresie planu etatów Sądu oraz jednostek podległych;
- prowadzenie spraw kadrowych sędziów, referendarzy sądowych, kuratorów zawodowych zatrudnionych oraz kierowników finansowych w sądach rejonowych z obszaru właściwości okręgu, z wyłączeniem spraw przekazanych tym sądom;
- prowadzenie spraw kadrowych Kierowników Opiniodawczych Zespołów Sądowych Specjalistów w Stalowej Woli i Tarnobrzegu;
- prowadzenie spraw sędziów w stanie spoczynku oraz członków ich rodzin uprawnionych do uposażenia rodzinnego;
- prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników;
- organizowanie prac związanych z okresowymi ocenami pracowników;
- organizowanie konkursów na wolne stanowiska w Sądzie Okręgowym;
- sprawy dyscyplinarne;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- wykonywanie czynności związanych z profilaktyczną opieką zdrowotną nad pracownikami, wynikających z przepisów kodeksu pracy;
- gromadzenie danych kadrowych niezbędnych do zarejestrowania pracowników i ch członków rodzin w systemie ubezpieczeń społecznych oraz przekazywanie do oddziału finansowego celem spełnienia obowiązku wynikającego z systemu ubezpieczeń społecznych;
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, w części dotyczącej zatrudnienia;
- sporządzanie informacji, analiz oraz sprawozdań statystycznych z zakresu spraw osobowych;
- prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników z zakresu bhp i p.poż oraz przechowywanie zaświadczeń z tych szkoleń w aktach osobowych pracowników.